حبيبــه الـــروح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبيبــه الـــروح

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رقم(2)

كاتب الموضوعرسالة
Ŝhâms Elñĥãŗ
حبيب
حبيب
Ŝhâms Elñĥãŗ

انثى

رقم(2) Empty
مُساهمةموضوع: رقم(2)   رقم(2) Icon_minitime31/03/11, 03:17 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم 31/3/2011 الساعه 10.56 صباحا

انا مش نافع في اي حاجه حتى المذاكره ولما قررت اذاكر صحيت النهارده بدري وجمعت الكتب قصادي على

السرير وبدأت اذاكر وطبعا لان انا فاشله زي ما ايناس بتقولي دايما ذاكرت نص ساعه بالعافيه وحسيت ان ايدي

وقفت من كتر الكتابه لان انا المفروض اسلم حل الشيتات الاسبوع الجاي لانه اخر ميعاد انا عارفه انهم مش

بيهتموا بالحل لان تجميع الشيتات بيعرفوا منه مين اللي اشترى الكتب بس طبعا مش هينفع اسلم ملفات الانجاز

والشيات فاضيه ولازم احلها انا تعبت حتى المذاكره انا فاشله فيها قال والسنه الجايه هسجل في الماجستير قال

طيب ما انا لازم اجي جيد على الاقل السنه دي لان ده شرط اساسي انا فاشله في كل حاجه حتى دراستي مع

ان دكتور عيد بيقولي ان انا زكيه ومش مقدره قيمه نفسي انا مش عارفه هو شايفني كده بناء على ايه ؟

انا زهقت من كل حاجه ومش بعمل حاجه غير النوم دلوقتي كل حياتي نوم في نوم يمكن علشان انتي قولتيلي

قبل كده ان النوم هروب وانا بنام علشان مش افكر فيكي بس انا بحمد ربنا لان انا الحمد لله احسن من الاول بكتير

تفتكري هقدر احقق اللي انا بتمناه لمستقبلي ؟ دكتور عيد بيقولي ان انا لازم اسجل في الماجستير وانه هيساعدني

انا اشتغلت الاسبوع ده مدرسه في مدرسه ام المؤمنين اللي في صلاح سالم بس ملغبطه عليا مواعيد الدبلومه

وبمرتب 120 جنيه بس ده خلاني اغيب كتير من المحاضرات لدرجه ان انا مش بقيت فاهمه حاجه في المواد

ده غير الخدمه العامه وكل اسبوع فيه تفتيش واتعملي انقطاع تاني بس انا مش هقدم طلب لان انا هستغنى عن

وحشتيني قوي وانا مش قويه انا ضعيفه وضعيفه قوي من غيرك يا اغلى الاصدقاء

اخلص السنه دي على خير وبتقدير عالي كمان لان فيه وعود كتير ليا بس اذا جبت تقدير ما يقلش عن جيد جدا

وان شاء الله هذاكر واجيب التقدير ده .

وان شاء الله هبقى دكتوره في الجامعه وان شاء الله هرسم مستقبل اجمل بكتير من اللي كنت مختراه وان شاء الله

خطوبتي هتكون قبل رمضان وهعيش حياتي الطبيعيه اللي انا عايزه اعيشها . انا مش هبقى ضعيفه تاني ابدآ انا

قويه وهفضل قويه دايمآ علطول.

انا مش عارفه انا عايزه ايه انا حاسه ان انا بضحك على نفسي وبهرب من الحزن بالدراسه بس هعمل ايه كويس

ان انا انشغلت بالدراسه

الخدمه العامه خلاص وهسيب المدرسه الزباله دي من الاسبوع الجاي لازم اركز في مذاكرتي وان انا ازاي

رقم(2)
صفحة 1 من اصل 1